Slevomat

19. června 2012 v 10:41 | Kosma |  Recenze
Češi mají rádi slevy. Když se na našem trhu objevily slevové portály, začala jsem se o ně zajímat. Jsem od přírody spořivá, tak proč platit víc? Není náhodou, že těchto portálů začalo přibývat jako hub po dešti zrovna teď, kdy už jsme nějaký ten týden v krizi a všude slyším, že to na našich peněženkách začíná být znát. Z mého pohledu se jim povedlo stáhnout přemrštěné ceny (zvláště v oblasti služeb) na ceny reálné. Přitáhnout zákazníky i mimo sezónu nebo na neprosperující místa. Odpůrci tohoto fenoménu naopak tvrdí, že ceny pokazili a že to ublížilo živnostníkům. Kdo ví?
Problém je v tom, že u nás někdy neumíme myšlenku dotáhnout. Aby měla sleva smysl, musí být služba, provedená na voucher, na chlup stejná jako za plnou cenu, a to včetně servisu. Párkrát už mi dojem pokazil nějaký ten kyselý ksicht nebo sebelítost na téma, jak je chudáky Slevomat oškubal. Když si manžel vyzvedával o něco pozdeji, ale stále v uvedené pracovní době, vyčistěné auto, nebyl ušetřen poznámek o tom, že pán už mohl být dávno doma, a že takhle se mu to už vůbec nevyplatí! V pizze s krevetami v rámci akce "2 kusy za cenu 1" aby zase člověk krevety hledal lupou! I to je česká realita slevových portálů! Nechci psát, že takoví jsou všichni, to by u nás tato myšlenka nebyla tak úspěšná. Ale spousta provozovatelů a jejich zaměstnanců se prostě k "řádným" zákazníkům s hotovostí v ruce chová jinak.
Já jim však můžu vzkázat, že zkusit to dotáhnout má smysl: našla jsem si pomocí slevového voucheru skvělou kadeřnici, kvůli které jsem ochotná přejet celé Brno a platit jí nadále za plno i s dýškem!
Téma týdne je o cestování, takže: s malým dítětem to není až tak o odpočinku; zároveň si myslím, že změnit čtyři stěny je občas zatraceně třeba! A tak jsme během roku navštívili postupně Kutnou Horu, Velké Losiny, Karlovy Vary a Rokytnici v Orlických Horách. Všechno s voucherem v ruce. Vždycky šlo o třídenní pobyt a je fakt, že bez slevy bychom se na tato místa nedostali jen tak. Když mám platit "za plno", vyberu si raději zahraničí, v Čechách už těch lokalit, které mi stojí za to navštívit, moc nemám. Nemůžu říct, že by byl některý z pobytů vyložený propadák, někde dokonci předčili naše očekávání. Když totiž člověk jede na slevu, tak už nějak podvědomě čeká zradu a její důvod, takže se i na případné nedostatky dívá jinou optikou. A důvod ke slevě se našel všude: když bylo výborné jídlo, říkalo si "tříhvězdičkové" ubytování o celkovou rekonstrukci. Buď se topilo málo nebo naopak moc a teplá voda "se chytla" až po desetiminutovém odpouštění nebo taky vůbec. Často byla místo sprcháče vana z 80. let a o ledničce na pokoji jsme si v navštívených "tříhvězdičkáčích" taky mohli nechat zdát. Pokud odpovídalo ubytování, byl zádrhel ve stravě: ona půlka pečené kachny se zelím a dvojím knedlíkem může vypadat různě, stejně jako "bohatá večeře". Pokud jsme byli nadšení ubytováním i jídlem, šlo o lokalitu, kde chcípl pes a aby člověk něco viděl, musel popojet do míst, která nebylo třeba zaplňovat na základě voucherů.
Zajímavé je, že když jsem se na některém z navštívených míst snažila získat na pobyt paragon, narazila jsem, přestože mi zaměstnanci Slevomatu písemně potvrdili, že mi ho má vystavit poskytovatel služby. Paragon ani fakturu jsem zkrátka nevyrazila nikde z nikoho, Slevomat odkazaval na poskytovatele, ti zase na Slevomat. Z toho jsem usoudila, že obě strany spolu skutečně zrovna nesouzní a berou se jako nutné zlo. Možná budoucí kámen úrazu? Nevím, každopádně my s tímto způsobem cestování skončili, všechno se omrzí. Tuzemska se vším všudy jsme si za ten rok užili vrchovatě, dítě povyrostlo, a tak budeme zase s radostí navštěvovat svoje "snová" místa v zahraničí a platit plnou.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Petr Bořuta Petr Bořuta | E-mail | 19. června 2012 v 11:35 | Reagovat

Dobrý den, mrzí nás, pokud jste měla horší zkušenost se službami, které jsme na Slevomat.cz nabízeli. Vždy doporučujeme řešit případnou nespokojenost přímo s daným personálem. Nicméně, pokud situace není z nějakého důvodu vyřešena ke spokojenosti zákazníka, rádi to vykompenzujeme. Více najdete na http://www.slevomat.cz/garance. Jsme jen a jen rádi, pokud nám zákazníci dávají zpětnou vazbu pomocí hodnocení ve svých účtech. Pokud je hodnocení pozitivní, potěší nás to. Pokud ne, vždy se následně zákazníků ptáme, kde byl problém.

Co se týče faktury, nevím, kde se stala chyba, ale rádi vám ji vystavíme. Napíšete nám prosím na slevy@slevomat.cz?

Pokud byste chtěla napsat detailnější informace o vašich zážitcích, budu se opakovat, ale budeme vděční. E-mail níže vám je k dispozici :).

P. S. Oceníme, pokud své rozhodnutí změníte. Nabízíme i zahraniční cesty.

S pozdravem
Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
petr.boruta@slevomat.cz

2 Anett Anett | E-mail | Web | 19. června 2012 v 12:36 | Reagovat

ja popravde neverim vubec vocherum na zajezdy,,,asi bych nekoupila

3 Vendy Vendy | Web | 21. června 2012 v 0:04 | Reagovat

Možná, že problém vystavení paragonu nebo faktury tkví v tom, že ani jedna z těch společnosti vám nemůže naúčtovat vámi zaplacenou cenu a dát ji do daní. Protože poskytovatel dostane nižší cenu než je ta uvedená ve Slevomatu a Slevomat zase bere provize od poskytovatele, takže vlastně ani jeho cena není taková, jakou platíte. Jsou to paradoxy.
Ale tohle beru jen z hlediska logiky, jinak asi nějaká možnost bude...
Co se týká slev, některé jsou opravdu vražedné a hodně pod cenou. Neříkám že všechny. A ptát se, proč do těch slev poskytovatelé jdou? To snad ani není třeba, v dnešní době.

4 Bloklist.cz Bloklist.cz | E-mail | Web | 20. července 2012 v 16:24 | Reagovat

Víte o tom, že existuje společný projekt slevových portálů www.bloklist.cz. Kde se můžete dozvědět o podvodných a problémových nabídkách. Můžete zde i sami nahlásit podvodné jednání pokud se s ním setkáte. Chráníme tak Vás zákazníky a nám pomáháte, aby se nestávali situace kdy si nebudete moci užít svůj zážitek, produkt či službu. Děkujeme.

5 Kosma Kosma | 25. prosince 2012 v 14:56 | Reagovat

Jen tak mimochodem, konkrétně Slevomat už vystavování paragonů a faktur pro účely uplatnění FKSP zavedl. Tuto možnost uvádí u každé nabídky. Tak doufám, že jsem k tomu aspoň trošku přispěla! :-)

6 Pavel Nekvapil Pavel Nekvapil | E-mail | 31. srpna 2013 v 20:21 | Reagovat

Dostal jsem od Vás upozornění,abych využit zakoupený voucher do 30 dní.Tento jsem již využil 26.8. a mohu říci,že jsme byli velice spokojeni se vším.Můžeme Vám tedy jen poděkovat

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama